11 Kasım 2015 Çarşamba



^^

selam nina !
bugün 27 oldun
en güzel hediyeyi
kendine sundun
selam akrep kızı !
bugün kendini soktun
zehirin akarken ağzından
gözyaşlarındı içini eriten
dün ki gibi değildi
dindiremedin her bir fırtınanı
yok edemedin yıkımları , kaçakları
firarları ve suskunlukları
selam olsun sana 27 ...
ömrümün en nemli yılı
yaralarımı kanattığım
yanımdakini kaybettiğim
ne kadar bilsen de kendini ...
yıllarca mahkumsun
bu esarete ...
selam sana da gözyaşlarım
kavurup geçtiğin her bir yanım
öpülmeye layıktınız oysa
koklana koklana  ...
kıymetinizi bilemedim yıllarım
bilemicem de ...
katamıcam kendimi sevdiğime
ömrüm varsa daha
kaç 27 yanımda olur ki ?
dibindeyim , peşindeyim , elleriyim ,
dudağında suskunluğuyum ...
karanlığın dibiyim ...
selam sana yalnızlığım !
bir an olsun yakamı bırakmadın
en vefalı sevgilimsin ...
zehrim bir sana geçmedi
geçmezde bilirim .
azad et beni ...
tek duama kavuşayım .
her gün secde ettiğim
bir çocukluk hatırasıydı benim ki
biliyorum ..
soğuk bir on kasım da
dökülecekti gözyaşlarım
zehrim yakacaktı beni
ve
anlayamacaktım
neden anlatmamı istediğini
neden beni sevemediğini
neden beni azad etmediğini
....
selam sana !
olumsuzluklar tarlasının adamı
sana ulaşmak
ve sevgini hak etmek ne kadar da zor !
sonsuz aşkla sevişsem senle
geçmez mi yaraların ?
bir adım ileri gitmez mi ayakların ?
sarılıp silmez mi gözyaşlarımı ?
yüzüme söylemez mi neden iyi ki doğduğu mu ?
ağlamadan sarmaz mı beni ellerin ?
bir kere sormadın ne istiyorsun diye ...
sormadan söylediğimde de
bu ne çelişki oldu
selam sana acı !
seni sevmeyen bir adamdan bir yuva hayal ediyorsun
içine sonsuz sevgini
ve uzun geceleri koyuyorsun ...
bilmiyorsun
gerçek değil hepsi
ve
olmayacak ....
ne acı
bu on kasım da
bir daha anladım
hayat tekerrürden ibaret.
selam sana 27 !
bu sene tek dileğin
gerçek olsun ...
iyi ki doğmuş ol !










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

B