16 Kasım 2015 Pazartesi




^^


kalk dans et benimle
ve bu bir emir olsun
yüreğinde ...
durma dön benimle
bir yaradana , bir toprağa
bir suya ve bir de bana ...
yorgun düş benimle
kaçıncı sabahı bilmeden uyan
ve her geceye şükret ...
kalbini bırak benimle
onu ellerimde büyüteyim
tüm güzellikleri kulağına
tek tek fısıldayım
dualardan, tevekküllerden
şifalı sulardan geçirteyim
sonra sana geri vereyim ...
emanet bir yürektir dilediğim sende
benim olsun diye
yat kalk kör olduğum
bir kuşun kanadına saklayıp
en ucraya yolladığım
geri getir diye tembihlediğim
sevmenin en zorunu dilediğim ...
kalk ve sev beni
bak ve gör beni
tüm melodilerini sana verdiğim
nihan da bir sevdaydı benim ki
adımın anlamını bile bilmediğin
bir kabustu belki de senin ki
neyse
hadi kalk ve dans et benimle
kulağına her şey çok güzel olacak
diye fısıldayım
....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

B